www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from Jogistar. Make your own badge here.
 

12.8.2005 Hengähdystauko pellelle

Jogin Brasiliablogi on nyt pienellä tauolla, mutta tauko on vain väliaikainen. Pyydän ystävallisesti aktiivista lukijakuntaani olemaan unohtamatta minua.

Olen liittynyt pieneen sirkusryhmään, jonka kanssa meillä on esiintyminen Ubiratã nimisen kaupungin päätorilla ensiviikon perjantaina 19.8.2005. Esiintymismahdollisuus tuli hieman yllättäen ja toistaiseksi meillä on 50 minuutin spektaakkelista ensimmäiset 10 minuuttia valmiina, mikä tarkoittaa sitä, että olen harjoituksissa päivittäin melkein puolille öin seuraavan viikon ajan. Kotona käyn syömässä, nukkumassa ja suihkussa, joten päiväkirjoittelulle ei pahemmin jää aikaa.

Aikaisemmin jos minua on kutsuttu pelleksi olen loukkaantunut. Eilen ohjaaja toivoi minun jatkavan sirkusryhmän kanssa ja sanoi, että "minussa on syntymässa pelle", mikä oli mitä suurin kohteliaisuus. Pelleilyä ei voi opettaa, sen pitää tulla sisältä. Tässä tämänhetkisessä näytelmässä en kuitenkaan ole pelle, vaan tanssin, heittelen devil-stickejä, ja harrastan pariakrobatiaa, vai miksiköhän sitä kutsutaan, kun mies nostelee naista olkapäälle ja sieltä niskan taakse jne.

Comments:
Niin siis lupaan, uutta tarinaa viimeistään 22.8.2005, mutta sitä ennen voi olla hiljaista.
 
Lähetä kommentti

<< Home

Archives

tammikuuta 2005   helmikuuta 2005   maaliskuuta 2005   huhtikuuta 2005   toukokuuta 2005   kesäkuuta 2005   heinäkuuta 2005   elokuuta 2005   syyskuuta 2005   lokakuuta 2005   marraskuuta 2005   maaliskuuta 2006   huhtikuuta 2009   kesäkuuta 2009  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?