www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos from Jogistar. Make your own badge here.
 

27.4.2005 Mystinen nainen

Kaksi viikkoa sitten perjantaina…
Tyttö soittaa minulle työpaikalleni ja sanoo, että oli hukannut puhelinnumeroni ja pyytää sitä uudelleen. Kuulemma minun pitkä vaaleatukkainen ystäväni, jolla on musta auto oli antanut alun perin numeron hänelle. Minä vaan en muista moista tilannetta, enkä liioin keksi kuka voisi olla tämä vaalea ystävä mustassa autossa.
Viimeperjantaina…
Tyttö soittaa uudelleen töihini, koska edellisellä kerralla minulla ei ollut kännykkä mukanani, enkä muistanut ulkoa numeroani. Pahoittelen, etten ole ehtinyt vastata hänen lähettämäänsä sähköpostiin ja annan kännykkänumeroni, joka tällä kertaa on mukana. Tyttö myös kysyy turhia kiertelemättä, onko minulla tyttöystävää.
Tänään…
Tämä tyttö, Aline nimeltään, soittaa minulle taas ja juttelemme lähemmäs puoli tuntia. Hän kyselee kaikenlaista töistäni, harrastuksistani, silmieni väristä ja varmistaa vielä uudemman kerran, ettei minulla ole tyttöystävää myöskään suomessa. Hän on kuulemma 21-vuotias, hoikka, minua lyhyempi, kotoisin Maringasta, asuu Campo Mouraossa ja valmistautuu yliopiston pääsykokeisiin. Lupaan, että soitellaan.

Comments: Lähetä kommentti

<< Home

Archives

tammikuuta 2005   helmikuuta 2005   maaliskuuta 2005   huhtikuuta 2005   toukokuuta 2005   kesäkuuta 2005   heinäkuuta 2005   elokuuta 2005   syyskuuta 2005   lokakuuta 2005   marraskuuta 2005   maaliskuuta 2006   huhtikuuta 2009   kesäkuuta 2009  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?